خودروی سال 2021 اروپا

تویوتا یاریس عنوان اتومبیل سال اروپا  در سال 2021 را به خود اختصاص داد .این خورو ساز ژاپنی برای سومین بار در 57 سال گذشته برنده ی این عنوان شده است.

جدیدترین یاریس با قیمت 19،910 پوند در انگلیس به عنوان ماشین سال 2021 انتخاب شد

این خودرو توانسته Fiat 500 جدید ، VW ID.3 و SUV Defender لندرور را شکست بدهد

این دومین بار از سال 2000 است که یاریس این جایزه را میگیرد.

از زمان راه اندازی این جایزه در سال 1964 ، تویوتا تنها سه بار برنده شده است.

هیئت منصفه 59 نفره ، متشکل از روزنامه نگاران اتومبیلرانی از 22 کشور جهان ، برنده را از میان هفت مدلی که به مرحله نهایی راه یافته بودند ، انتخاب کرند.

امسال هیئت داوران از فناوری الکتریکی ترکیبی Yaris به دلیل رانندگی روان ، میزان آلایندگی کم و قیمت قابل دسترسی آن تعریف و تمجید کردند ، چرا که بیش از 80 درصد از مشتریان Yaris اروپایی پیشرانه هیبریدی را انتخاب می کنند. در انگلستان ، یاریس یک محدوده مدل کاملا هیبریدی است.

Yaris همچنین به دلیل طراحی ، عملکرد پویا و ایمنی کلاس برتر مورد توجه قرار گرفت.

علاوه بر این ، هیئت منصفه به ویژه از موفقیت تویوتا در ایجاد مجدد اشتیاق برای بازار داغ دریچه ها در سراسر اروپا با راه اندازی GR Yaris قدردانی کرد.

جایزه خودروی سال 2021 اروپا  در شرایطی به Yaris  اهدا شد که تنها چند روز پس از آن، برای اولین بار به عنوان پرفروش ترین خودرو در اروپا تبدیل شد ، این نشانه واضح موافقت مشتریان با نظر هیئت منصفه است.

برای رانندگانی که به دنبال خودرویی کاملاً مطمئن و اقتصادی هستند ، تویوتا خودروی مطمئنی است ، اگرچه کمی غیر ماجراجو باشد.

  • 1399/12/14
  • اخبار صنعت خودرو
  • 40

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید :

دیدگاه خود را بنویسید :